influencer marketing
Współpracujemy z twórcami internetowymi z różnych dziedzin, aby wzmocnić pozycję klienta w Internecie i dotrzeć do młodszej grupy odbiorców.
Jak działamy?
współpraca z influencerami

cel
Stworzyć strategię, zbudować rozpoznawalność marki, dobrać odpowiednich influencerów, platformy i narzędzia.

działanie
Opracowujemy strategię, tworzymy listę influencerów, kontaktujemy się z wybranymi twórcami i zarządzamy całym procesem promocji.

efekty
Zwiększona sprzedaż, zaangażowana społeczność i dostarczenie ciekawego contentu określonym grupom odbiorców.



czym jest influencer marketing?
Influencer marketing – definicja
Influencer marketing opiera się na promowaniu marki lub jej usług, przez osoby tworzące treści na różnych platformach społecz-nościowych. Dzięki swojemu zasięgowi, influencerzy pozos-tający w bliskiej relacji z obserwatorami mogą na szeroką skalę wpływać na ich decyzje zakupowe. Jest to pewnego rodzaju kontynuacją reklamy, w której główną rolę odgrywali celebryci. Influencer marketing jest jednak silniejszy ze względu na relacje paraspołeczne i ogromny wpływ mediów masowych na decyzje zakupowe konsumentów.
Dlaczego marketing influencerski działa?
Platformy takie jak Tiktok, Instagram, YouTube czy Facebook pozwalają na tworzenie zaanga-żowanej i lojalnej społecz-ności, która cieszy się z sukcesów i współprac twórcy. Kluczowe jest jednak utrzymanie wysokiego contentu i transparentności. Widzowie, którzy dostrzegają, że influencer nie jest z nimi szczery lub zaczyna być słupem reklamowym, zaczynają tracić zaufanie do jego rekomendacji. Wiarygodność jest podstawowym elementem influencer marketingu, dlatego tak ważne jest dobranie odpowiednich twórców do swoich usług.
Kampania z infleuncerami – jak ją zorganizować
W tym momencie pojawia się pytanie – jak wybrać odpowied-niego influencera? Wbrew pozorom, nie zawsze musi być to osoba z największym zasięgiem. Obserwatorzy mikro influence-rów, są często o wiele bardziej zaangażowani i chętni do zakupu polecanych przez nich produktów. Promować swoją markę za pośrednictwem influencerów może więc każda firma, bez względu na budżet. Źródłem sukcesu jest znajomość branży i ścisła współpraca z właściwymi twórcami. Przed rozpoczęciem wspólnych działań należy zapoznać się z dotychczasową działalnością influencera i upewnić się, że wartości przez niego wyznawane są spójne z wartościami firmy. Pierwszym krokiem jest więc dogłębny research.
Narzędzia influencer marketingu
Kiedy już wiemy, z kim chcemy współpracować musimy zdecydo-wać o rodzaju i zakresie współ-pracy. Firma może zasponsorować pojedynczy post czy video lub nawiązać długofalową współ-pracę. Pozytywnym odbiorem cieszą się również wspólne konkursy lub udostępnianie kodów rabatowych. Dzięki tym rozwiązaniom followersi czują się dostrzeżeni i zachęceni do skorzystania z oferty. Linki sponsorowane pozwalają śledzić efekty wpływu twórcy i ruch na stronie. Odpowiednio zaplanowa-na strategia influencer marketingu wspiera wzrost rozpoznawalności marki i podnosi poziom sprzedaży usług oraz produktów.