promocja sprzedaży

Dobierzemy odpowiednie formy promocji sprzedaży do potrzeb Twojej firmy, dzięki czemu unikniesz nietrafionych inwestycji.

Jak działamy?

promocja sprzedaży

cel

Wprowadzić nowy produkt lub usługę na rynek lub spospularyzować te już istniejące. Zwiększyć sprzedaż i umocnić pozycję marki.

działanie

Starannie opracowujemy strategię opierając się na badaniach rynku. Dobieramy odpowiednie narzędzia i czuwamy nad całym procesem, od wstępnych analiz, aż po rozliczenie kampanii.

efekty

Zbudowana relacja i poczucie lojalności klientów względem marki. Wygenerowanie natychmiastowych wyników.

promocja sprzedaży - obniżka cen
promocja sprzedaży - darmowy bilet
promocja sprzedaży - upominek gratis

promocja sprzedaży - co to jest i jakie niesie korzyści

Promocja sprzedaży definicja

Podstawowym zadaniem promocji sprzedaży jest stworzenie unikatowych okoliczności, zwiększających atrakcyjność usługi bądź produktu w oczach odbiorcy i nakłaniających go do dokonania zakupu. Akcje promocyjne charakteryzują się krótkim czasem trwania, natychmiastowym wzrostem sprzedaży oraz zapewnieniem konsumentowi dodatkowej korzyści. Jest to bardzo popularne i skuteczne narzędzie komunikacji, z którym spotykamy się każdego dnia praktycznie we wszystkich branżach.

Odpowiednio dobrane formy promocji sprzedaży zmieniają perspektywę z jaką klient patrzy na produkty. Poprzez zwiększenie atrakcyjności, zwiększa się prawdopodobieństwo dokonania zakupu. Tego typu działania są więc kluczowe w czasach przesyconego dobrami rynku. Oferta firmy musi się wyróżnić na tle konkurencji. Stałe doskonalenie wizerunku marki i jej produktów (bądź usług), to nieodłączone zadanie promocji sprzedaży. Klient musi wiedzieć, że wchodzi w posiadanie czegoś wyjątkowego. Dlatego też formy promocji sprzedaży powinny być stosowane z umiarem i zgodnie z zaplanowaną wcześniej strategią.

Narzędzia promocji sprzedaży

Technik wykorzystania narzędzi promocji sprzedaży jest wiele. Do najpopularniejszych możemy zaliczyć:

  • Obniżki cen
  • Gratisy
  • Bezpłatne próbki
  • Kupony
  • Konkursy, wyzwania
  • Oferty specjalne
  • Edycje limitowane
  • Ekspozycje w punkcie sprzedaży (przeczytaj więcej o materiałach POS)

Dlaczego techniki promocji sprzedaży działają?

Przede wszystkim dlatego, że da się je zastosować na wiele sposobów, a wszystkie są bardzo skuteczne. Możemy je dopasować do dowolnej grupy odbiorców i platform. Wzrost znaczenia tej formy marketingu stale rośnie. Dzieje się tak ze względu na szybkie zwiększenie sprzedaży – zwłaszcza przy zestawieniu z reklamą w środkach masowego przekazu. Jest to doskonały sposób, aby wyróżnić się na rynku, Zwłaszcza przy premierze nowego produktu lub usługi warto się podeprzeć dodatkowymi benefitami. Dzięki temu podczas dokonywania zakupu klient ma mniejsze wątpliwości, ponieważ ryzyko nietrafionej inwestycji się zmniejsza.

zainteresowany?

Potrzebujesz wsparcia z doborem narzędzi promocji sprzedaży? Wiemy jak Ci pomóc. Nie czekaj, skontaktuj się z nami już teraz.