relacje z mediami
Przygotujemy dla Twojej firmy pełną strategię relacji z mediami. Opracujemy dedykowaną bazę adresową, zajmiemy się przygotowaniem i wysyłką materiałów prasowych – łącznie z wysyłką produktową oraz follow-upem – zorganizujemy konferencje prasowe i inne eventy dla mediów. Możemy także stworzyć biuro prasowe działające w ramach Twojej firmy lub jako podmiot zewnętrzny.
Dzięki temu jesteśmy skuteczni
media relations
cel
Nawiązać i utrzymać współpracę z mediami (prasa, radio, telewizja, media branżowe)
działanie
Dostosowujemy bazy do potrzeb klienta, Tworzymy prezentacje ze spotkań promocyjnych i dystrybuujemy stargetowane komunikaty prasowe. Organizujemy spotkania i konferencje prasowe. Odpowiadamy na bieżące pytania i przeprowadzamy sondy wśród mediów. Na bieżąco monitorujemy i analizujemy media.
efekty
Osiągnięte przez firmę wymierne korzyści: zwiększona sprzedaż i uzyskana rozpoznawalność. Pozyskanie sponsorów i partnerów medialnych do promowanych produktów lub usług.
Media relations - podstawa dobrego PR-u
Dlaczego warto utrzymywać relacje z mediami
Jak budować relacje z mediami
Narzędzia media relations
Zalety budowania i utrzymywania kontaktów z mediami
Najważniejszym celem skutecznej komunikacji z mediami jest uzyskanie pozytywnego rozgłosu. Wystarczy znaleźć odpowiednią okazję, aby przekazać dziennikarzom informacje na temat firmy i jej działań. Mogą to być eventy, konferencje i briefingi prasowe lub prezentacje nowych produktów. Dzięki kontaktom z mediami i ludźmi z branży kampanie reklamowe kampanie promocyjne są skuteczne i docierają do szerokiego grona odbiorców.
zainteresowany?
Jeśli chcesz wypromować działania swojej firmy w mediach odezwij się do nas. Posiadamy narzędzia i doświadczenie, które pomogą Ci osiągnąć cel.