Trade marketing
Dzięki kontaktom z dystrybutorami i partnerami handlowymi możemy pochwalić się skutecznymi kampaniami i dużą widocznością materiałów promocyjnych i samych produktów.
Robimy to dobrze
trade marketing dla twojej firmy
cel
Opracować skuteczną strategię działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży.
działanie
Realizujemy strategię współpracy z partnerami handlowymi klienta. Przygotowujemy i zarządzamy materiałami POS. Kierujemy logistyką związaną z koordynowaniem dostaw materiałów reklamowych do przedstawicieli handlowych i klientów. Wykonujemy analizy sprzedaży i konkurencji. Opracowujemy badania rynku na podstawie danych z firm badawczych.
efekty
Nasze materiały promocyjne i produkty trafiają w widoczne miejsca, co buduje pozycję firmy na rynku i zwiększa sprzedaż.
co to jest trade marketing?
Definicja trade marketingu
Jak wykorzystać trade marketing
Strategia trade marketingowa
Narzędzia trade marketingu
W przypadku narzędzi trade marketingowych, kluczowy jest research. Na bieżąco trzeba śledzić analizy sprzedaży, planów wydawniczych przedstawicieli handlowych i działań konkurencji. Jeśli przeprowadzimy dokładne badania będziemy mogli zainwestować w najkorzystniejsze materiały promocyjne. Mogą to być wspomniane wcześniej ulotki, foldery, materiały POS, roll-upy czy banery. Sprawdzą się również wszelkiego rodzaju konkursy, wyzwania czy promocje. Narzędzi trade marketingowych jest sporo, a im zręczniej łączone, tym lepsze rezultaty przynoszą.
zainteresowany?
Czujesz, że trade marketing jest tym, czego Twoja firma potrzebuje do wzrostu? Przeprowadzimy Cię przez cały proces.